top of page


Et bilde sier mer enn tusen ord, men er det tusen for mye?
Du trenger ikke alltid mange bilder – eller noen i det hele tatt – og fraværet kan være like strategisk som bruken av dem.

Raija Kuisma
1. okt. 20242 min lesing


Design for All / Universal Design – hva og hvorfor
Universell utforming kan for eksempel bety at brukeren kan justere tjenestens fysiske egenskaper.

Raija Kuisma
30. sep. 20243 min lesing


Automatisering av kundeservice – hvilke risikoer finnes for kundeopplevelsen?
En av de største risikoene ved å automatisere kundeservice er tapet av personlig kontakt.

Raija Kuisma
29. sep. 20243 min lesing


Utforsk å lage AI-podcaster
Mange har allerede erklært podcastens død med ankomsten av NotebookLM, da verktøyet kan gjøre en podcast med et knappetrykk.

Raija Kuisma
21. sep. 20241 min lesing


Dine kunder kjenner nettjenestene dine (og deres problemer) best
Dine kunder har testet kvaliteten på dine tjenester mest, så bruk dem som hjelp når du fornyer dine nettsteder.

Raija Kuisma
18. juli 20243 min lesing


Finske unge voksnes kjøpsbeslutninger, Big Five og kognitive skjevheter
Hvordan personlighet og kognitive skjevheter påvirker kjøpsbeslutninger hos finske unge voksne i nettbutikker.

Raija Kuisma
8. juli 20243 min lesing
bottom of page