top of page
Sunglasses by Anne Shvets.jpg

Kundeopplevelse

Gå med kundens sko

I tjenesteutvikling legger designtenkning vekt på menneskesentrering og empati, og fremhever forståelsen av kundens behov og drift.

Bare å være klar over kundesegmenter er ikke nok; man må gå dypere inn på hverdagsopplevelsene. For å forstå kundenes forventninger, er det ikke nok å bare lytte til deres ønsker og behov; man må "gå med kundens sko."

De vanlige kriteriene for godt tjenestedesign inkluderer åpenhet, ærlighet, ansvar, bærekraft, kvalitet og brukervennlighet.*

Utvikling av kundeopplevelse kan oppsummeres i fire nøkkelområder: hastigheten på tjenesten, personalisering og brukervennlighet, og et godt konstruert teknologisk miljø.*

Å møte kundene innebærer å omfatte alle stadier av kundereisen og alle kundeorienterte aktiviteter på tvers av organisatoriske enhetsgrenser.

*Maula & Maula

*Gerdt

Eksempelpriser

Kundeundersøkelser, testing av tjenestereise og problemløsning, utvikling av tjenesteprosesser.

Pris: NOK 1400/time eller prosjekter etter avtale.

© 2024 by Kuisma

bottom of page